Vem jag är?

Ja, det är alltid lika svårt att veta vad jag ska säga när jag ska berätta vem jag är. Jag är ju mycket,
men vad är viktigt i just det här sammanhanget? Hur som helst är jag 13 år, en tjej i mina bästa år :)

Jag bor i norrland, mer om det säger jag inte, vet egentligen inte riktigt varför... men man måste väl följa
"msp-bloggstrenden" med att inte säga så mycke om vem man är. Men hur som helst, på fritiden älskar jag att hålla på med min älskade sport, eller kan man säga sport? Bågskytte iallafall :)
Började med det i våras och har därför inte hållit på nå' värst länge, men jag älskar verkligen det!
Ja, annars är jag väl en glad och busig tjej som gillar att spela msp (moviestarplanet), fota, vara med kompisar och mycke, myckee mera!
Hoppas ni gillar bloggen!
puss så länge!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback