Något hemskt har hänt...

Jag har flyttat...
Min lägenhet jag hade ovanför klubben har brunnit.
Så jag kan inte bo där för tillfället :(


Men jag har faktist fått en bättre lägenhet nu, som ligger precis vid shoppcentret. :D
Superfin är den! Har precis fått färdigt där inne men det är fortfarande ett par kartonger kvar.


Och en ännu sorgliare grej var att två av mina boonies dog :(
Så nu har jag bara Eileen kvar. Och för er som undrar hur man uttalar hennes namn så uttalar man det:
[Ajlin] :)
Men jaja, över till gladare nyheter, jag har fått ett jobb oxå:

På det lilla cafét vid shoppingcentret :)
Där jobbar jag nu; Servitris White-ice, till er tjänst!
Och på bilden ovan ser ni ju min nya lägenhet oxå, stoora fina fönster! Loove it! :D
Jajja, hörs sen!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback